Bulletin Board for Current Students

2014-07-01

NOTICE: Change of the business hour and schedule of Graduate School Office

The business hours of Graduate School Office will be changed as follows.

Period:from Tuesday, July 22 to Tuesday, September 30
Time:09:00 - 12:00 and 13:00 - 17:00
* 12:00 - 13:00 will be closed.

On September 19, the Office will be closed all day for the entrance examination.

The Graduate School Office will be closed all day because of summer holidays as follows.
Monday, August 11 and Tuesday, August 12, 2014


【事務連絡】窓口業務時間の変更及び休止について

以下のとおり、窓口業務時間を変更します。

期間7月22日(火)~9月30日(火)
時間9:00~12:00 及び 13:00~17:00
※ 12:00~13:00は休止します。

9月19日(金)は、入学試験のため終日休止します。

また、次の日程は、夏季一斉休業のため、終日休止します。
期間 8月11日(月) 及び 8月12日(火)

Current Students